Thursday, November 17, 2016

"စိတ္တန္ခိုးရွင္ အပိုင္း(၅)" "အင္း အိုင္ အဖြင့္" (သုေတသနျပဳခ်က္)

"စိတ္တန္ခိုးရွင္ အပိုင္း(၅)"

"အင္း အိုင္ အဖြင့္"
(သုေတသနျပဳခ်က္)

         အင္း အိုင္ ဆိုသည္မွာ အလိုရွိအပ္ေသာ
အာနိႆင္ထြက္ေပၚလာေစရန္ သမာဓိခိုင္ၿမဲစြာ
ႏွင့္ ဓါတ္ခံ ဓါတ္အုပ္ မိတ္ ရန္ စသည္တို႔ကို ဆင္
ျခင္၍ အကၡရာ ဝဏၰ ဗ်ည္း သရ တည္းဟူေသာ
အကၡရာႏွင့္ ၿဂိဳဟ္ဆင္ ၿဂိဳဟ္ကြက္ စေသာ ဂဏန္း
တို႔ကို အကြက္ျပဳ၍ လည္းေကာင္း အဆင့္ဆင့္
ျပဳ၍လည္းေကာင္း စီရင္ျခင္းကို အင္းအိုင္ပညာ
ဟု ေခၚပါသည္။
           "အင္း"ဆိုသည္မွာ အကြက္ထဲ၌ အကၡရာ
ထည့္ျခင္းျဖစ္၍ "အိုင္" ဆိုသည္မွာ အကြက္ထဲ၌
ဂဏန္းမ်ားထည့္ျခင္းပင္တည္း။
           အင္း ထဲ၌ သြတ္သြင္းရန္ ျမန္မာအကၡရာ
စစ္စစ္မ်ားကို ခရစ္ေတာ္ေပၚၿပီးေသာ ေအဒီႏွစ္
(၁၁၀၀)ထက္ေစာၿပီး မေတြ႔ရဟု ပညာရွင္တို႔ဆို
ၾကသည္။
            "တံဆိပ္=စမ"ဆိုသည္မွာ သက္ဆိုင္ရာ
ပုဂၢိဳလ္၏ အမွတ္အသားျဖစ္သည္။ကြန္ပါကိုက္
ျဖစ္ေသာ ေလးေထာင့္ သံုးေထာင့္ ႀတိဂံ စတုဂံ
စေသာအကြက္မ်ားႏွင့္ အင္း အိုင္ တံဆိပ္စေသာ
ပညာရပ္မ်ား၏ မူလဘူတသည္(ကဘလာ=
CABALLAR)အမည္ရွိေသာ ပညာရပ္မွဆင္း
သက္လာသည္ဟု ယံုၾကည္ဖြယ္ရွိ၏။
               ထိုပညာရပ္သည္ (ဟီဘရူးပုေရာဟိတ္
=HERBREW PORPHET) (မိုးဇက္=MOSSES)
၏လက္ဝယ္သို႔ ခရစ္ေတာ္မေပၚမီ ႏွစ္ေပါင္း
ဘီစီ(၂၅၁၅)ခုႏွစ္၌ ေရာက္ရွိေၾကာင္း မွတ္တမ္း
တင္ထားၾကသည္။
                 မည္သို႔ပင္ေပါင္း ေပါင္း (၁၅)ခ်ည္း
အေျဖထြက္ေသာ ယေန႔ ျမန္မာတို႔သံုးစြဲေနသည့္
(စမၼာနဝင္း" ဇာလင္း"သတၱ" ပဥၥ"ႀတိ"ဆ"ဧက"
အ႒)အစရွိေသာ ရထားသြား သံုးကြက္အင္းမ်ား
မွာ ထိုစဥ္အခ်ိန္ကာလ ကတည္းကပင္ ၎တို႔ထံ
၌ ထြန္းကားေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အေထာက္အထား
မ်ားျဖင့္ေဖၚျပၾကသည္။
                 ကဘလာပညာ၌ပါေသာ စမၼာနဝင္း
အင္းမ်ားမွာ ေရာမဂဏန္းႏွင့္ျပ၍ ျမန္မာတို႔အင္း
၌ ျမန္မာဂဏန္းျဖင့္ျပၾကသည္။ ဂဏန္းပံုစံဆြဲပံု
ကြဲလြဲသည္မွအပ အားလံုးအထားအသိုႏွင့္
သေဘာသဘာဝ အေနအထားမွာ အတူတူပင္
ျဖစ္၏။
                  မူလ ကဘလာပညာ၌ အကၡရာ(၂၂)
လံုး ဂဏန္း(၉)လံုးႏွင့္ သုညပါဝင္ၾကသည္။အဆို
ပါအကၡရာမ်ား၌လည္းေကာင္း ဂဏန္းမ်ား၌
လည္းေကာင္း မည္သို႔ေသာ အာနိႆင္မ်ား
ဟိတ္တန္ခိုးသတၱိမ်ား မူလအားျဖင့္ ကိန္းဝပ္
တည္ရွိၾကသည္။
                 စၾကဝဠာ၌ ေျပာင္းကာ ေရြ႕ကာ
ပိတ္လိုက္ လင္းလိုက္ တည္ရွိေသာ နကၡတ္မ်ား
ႏွင့္လည္းေကာင္း ၿဂိဳဟ္တာရာမ်ားႏွင့္လည္း
ေကာင္း မည္သို႔မည္ပံု ေပါင္း၍ ဆက္စပ္ေနၾက
သည္။ ေကာင္းကင္၌ သူ႔သဘာဝႏွင့္သူ လွည့္
လည္သြားလာေနၾကကုန္ေသာ ေနလအစရွိ
သည့္ ၿဂိဳဟ္ႀကီးမ်ား၏ (Gravitation)ဆြဲငင္ျခင္း
တန္ခိုးႏွင့္(Ehtertal Current of the Constellation)ဓါတ္အရွိန္အဝါတို႔က ၎တို႔၏
ေရာင္ျခည္ေအာက္တြင္ ရပ္တည္ေနၾကကုန္
ေသာ သက္ရွိ(၇)ေန႔သားသမီးႏွင့္တကြ သတၱဝါ
တို႔အားလည္းေကာင္း သက္မဲ႔ ဒီေရအတက္အက်
စသည္တို႔အားလည္းေကာင္း မည္သို႔မည္ပံု
အျပန္အလွန္အားျဖင့္ ေရာင္ျပန္ဟပ္ၾကသည္။
              တစ္နည္းအားျဖင့္ဆိုေသာ္ ပညတ္သြား
ရာ ဓါတ္သက္ပါသည့္ က႑၌ ဖိုဓါတ္ မဓါတ္
မိတ္ ရန္ ဆြဲအား ကန္အား အခံဓါတ္ အေပၚဓါတ္
အတိုက္ဓါတ္ စသည္အားျဖင့္ ဓါတ္ခိုက္သရုပ္မ်ား
ခြဲျခား၍ သာမန္မ်က္စိျဖင့္ မျမင္ႏိူင္စြမ္းေသာ
တုန္ခါမႈမ်ား လ်ွပ္စစ္လိႈင္းမ်ား ေအစီႏွင့္ ဒီစီ
မျခား စြမ္းပကားႀကီးမားေၾကာင္း သဘာဝယုတၱိ
ႏွင့္တကြ တင္ျပထားၾကေပ၏။
                အတိုခ်ံဳးလိုက္လ်ွင္ အင္း အိုင္ တံဆိပ္
မႏၱာန္ ဓါတ္ရိုက္ ဓါတ္ဆင္တို႔ပါဝင္ေသာ
ကဘလာ အမည္ရွိပညာရပ္ဆိုသည္မွာဤစၾက
ဝဠာ ၌ တည္ရွိလ်က္ လွည့္လည္ေနၾကကုန္ေသာ
ၿဂိဳဟ္ နကၡတ္တာရာတို႔၏ ဟိတ္တန္ခိုးသတၱိမ်ား
ႏွင့္ လူသားတို႔၏ ဟိတ္တန္ခိုးသတၱိႏွစ္မ်ိဳးကို
ဆံုဆည္းစပ္ဟပ္ေစလ်က္ သမာဓိခိုင္ၿမဲစြာျဖင့္
အလိုရွိအပ္ေသာ အေကာင္း အဆိုး အာနိႆင္
မ်ား ထြက္ေပၚလာေစရန္ ဆြဲငင္စီမံ ဖန္တီးေပး
ေသာ ပညာရပ္ဟုဆိုရေပမည္။
              ပညာပိုင္းအစီအရင္တို႔ျပဳလုပ္ရာတြင္
တကယ္တမ္းသိရွိနားလည္သေဘာေပါက္သူျဖစ္
ပါက မည္သူမဆို စီရင္နည္းမွန္
ကန္လ်ွင္ အစြမ္းထက္ရမည္သာ။ဤကဘလာ
အမည္ရွိေသာ ပညာရပ္သည္ ေဝဒဝိဇၨာ မႏၲဝိဇၨာ
ေလာကီဝိဇၨာသံုးမ်ိဳးတို႔ႏွင့္သက္ဆိုင္ေၾကာင္း
သုေတသနျပဳ တင္ျပအပ္ပါသတည္း။

                              ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ
                                 

#ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစ

No comments:

Post a Comment